Subject: Tagasiside_Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Kadri Kreen" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: Helen Jõks
Date: Wed, 28 Feb 2024 10:58:37 +0200

Tere

Edastan Eesti Psühhiaatrite Seltsi tagasiside.

Heade soovidega

Kadri Kreen

tehniline sekretär

Eesti Psühhiaatrite Selts

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 9. veebruar 2024 15:33
To: MTÜ Lastekaitse Liit <[email-masked]>; Eesti Sotsiaaltöö 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <[email-masked]>; 
Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti Lastearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti Perinatoloogia 
Selts <[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; 
Eesti Naistearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Pereõdede Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Sotsiaalpedagoogide Ühendus <[email-masked]>; Eesti Haridustöötajate 
Liit <[email-masked]>; Eesti Lasteaednike Liit <[email-masked]>; 
Eesti Eripedagoogide Liit <[email-masked]>; Eesti Koolipsühholoogide 
Ühing <[email-masked]>; Eesti Noorsootöötajate Kogu 
<[email-masked]>; Eesti Avatud Noortekeskuste Ühendus <[email-masked]>; Eesti 
Huvikoolide Liit <[email-masked]>; Eesti Õpilasesinduste Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Noorteühenduste Liit <[email-masked]>; 
Eesti Antidopingu ja Spordieetika SA <[email-masked]>; Spordikoolituse 
ja -Teabe SA <[email-masked]>; SA Tallinna Koolitervishoid 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliinik 
<[email-masked]>; SA Tallinna Lastehaigla 
<[email-masked]>; Tallinna Lastekodu 
<[email-masked]>; MTÜ Oma Pere <[email-masked]>; SOS Lasteküla 
Eesti Ühing <[email-masked]>; MTÜ Igale Lapsele Pere 
<[email-masked]>; Teadlik Lapsevanem MTÜ <[email-masked]>; 
Eesti Laste ja Noorte Hoolekandeasutuste Ühendus <[email-masked]>; 
Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>
Subject: Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 01.03.2024.

Pealkiri: Lastekaitseseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 09.02.2024

Registreerimise number: 1.2-2/12-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee